Wednesday, May 4, 2011

Mid-Year Exam :'(

okay . as u know , i hate examination . tak riuh betul kelas kalau exam kan ? so , i've decided ponteng sikit hari ny ! hee :D even kelas aku ade paper . aku kesah ape ? janji aku dapat bangun lambat . weeee :D

btw , sorry dah lame tak update blog . dah nampak sarang labah labah dah kat tepi penjuru tu . kinda busy and my dad dah tukar password INTERNET ! di ulang , MY DAD TUKAR PASSWORD INTERNET ! jadi agak payah jugak nak online . haaaa , aritu aku dapat jugak jumpe KB . best kot ! hahaha . thanks KB teman aku jalan jalan . and thanks lah untuk sume sume yang terjadi okay :) pasny kite lepak tempat lagy besar dari Mines tu okay ! hahaha . bagi lenguh kaki kao jalan . lontaran vokal kao terbaek lah der . *erkk , tetibe :P

along , thanks bagi JAM CASIO ny . even birthday aku dah sebulan lepas dah pon kan . tp at least kao bg gak hadiah . tahun depan lagi mahal eh ? hee :D

No comments:

Post a Comment